|
Post by TheRison on Sept 7, 2016 12:36:27 GMT 1
Als u wilt solliciteren voor staff kan dat hier
De regels: Je mag niet liegen in je sollicitatie. Je MOET skype hebben anders word je niet aangenomen Je mag niks abusen. Je moet wel vaak actief zijn.
Vul deze formulier in als u wilt solliciteren voor Staff.
Naam: MinecraftNaam: Hoe oud ben je: Je skype naam: Hoeveel uur kan je per dag on zijn: Ben je ooit gebaned geweest op deze of de oude server: Bent u bereid om alle regels te accepteren.
Met vriendelijke Groeten Het EpicKingdom Staff Team
|
|
amin
New Member
|
Post by amin on Sept 11, 2016 10:42:46 GMT 1
Als u wilt solliciteren voor staff kan dat hierDe regels: Je mag niet liegen in je sollicitatie. Je MOET skype hebben anders word je niet aangenomen Je mag niks abusen. Je moet wel vaak actief zijn. Vul deze formulier in als u wilt solliciteren voor Staff. Naam: MinecraftNaam:Amin033vt Hoe oud ben je:13 Je skype naam:Amin.Ahmiane1 Hoeveel uur kan je per dag on zijn:ONG 5 uur Ben je ooit gebaned geweest op deze of de oude server:Nee Bent u bereid om alle regels te accepteren. Met vriendelijke Groeten, Amin
|
|
|
Post by Cookie_girl4477 on Sept 11, 2016 10:52:14 GMT 1
Naam:Kyllian MinecraftNaam:Cookie_girl4477 a.k.a Cookie_guy4477 Hoe oud ben je:14 Je skype naam:heb je al Hoeveel uur kan je per dag on zijn:geen idee Ben je ooit gebaned geweest op deze of de oude server:nee maar ik was wel admin Bent u bereid om alle regels te accepteren. Nee? of mischien toch wel ja pak van wel dan omdat jij het bent.
|
|
|
Post by masterluca12 on Sept 21, 2016 16:28:44 GMT 1
Naam:Luca MinecraftNaam:MasterLuca12 Hoe oud ben je: 14 Je skype naam: MasterLuca12 Hoeveel uur kan je per dag on zijn:rond de 3 uurtjes. Ben je ooit gebaned geweest op deze of de oude server: Nee. Bent u bereid om alle regels te accepteren. Ja, ben ik altijd al geweest, ik was eerst Moderator.
|
|
|
Post by HDKjay on Oct 26, 2016 15:49:43 GMT 1
Vul deze formulier in als u wilt solliciteren voor Staff.
Naam: Jay MinecraftNaam: HDKjay Hoe oud ben je: 18 Je skype naam: HDK-OWNER Hoeveel uur kan je per dag on zijn: 1uur Ben je ooit gebaned geweest op deze of de oude server: nee Bent u bereid om alle regels te accepteren. JA
|
|